
Klase-irteerak ez dira soilik esperientzia atseginak naturarekiko eta beste pertsoneekiko harremanak sendotzeko. Halaber, zailtasun errealak gainditzeko eta besteen laguntza sentitzeko aukerak dira. … [Jarraitu irakurtzen] about Bizitzeko plazera
Klase-irteerak ez dira soilik esperientzia atseginak naturarekiko eta beste pertsoneekiko harremanak sendotzeko. Halaber, zailtasun errealak gainditzeko eta besteen laguntza sentitzeko aukerak dira. … [Jarraitu irakurtzen] about Bizitzeko plazera
Berekin ekartzen duten eta aurkitzera bultzatzen duten galdera onak egiten jakitea gure heziketa-eraginaren ezinbesteko elementua da. … [Jarraitu irakurtzen] about Galdera onak
Tutoretza-eraginak, ikasleekiko komunikazioa eta entzute aktiboa posible egin behar ditu, bere ikasketa-prozesuaren kontzientzia har dezala. Autoezaguerak gure lorpenak eta mugak aitortzen laguntzen du; gainera, bizitzarako estrategiak garatzeko … [Jarraitu irakurtzen] about Tutoretza
Zientzia, teknologia, ingeniaritza eta matematika gazteen eskuetan. … [Jarraitu irakurtzen] about Zientziaren Bizilabe
Aurreko otsailaren 21ean, Valle del Ebro BHIko hiru ikaslek ,“Tuterako San Nicolás Elizako lur-emateak ahuspez etzanda” izenburuko ikerketa baten emaitzak aurkeztu zituzten. Hau garatzeko, 32 ikasle, bi irakasle eta eremu desberdineko pertsona … [Jarraitu irakurtzen] about Tuterako San Nicolás Elizako lur-emateak
Aurreko otsailaren 15ean, ostiralekin, “Berrikuntza” Jardunaldia garatu zen, Nafarroako Zuzendarien Elkarteak (ADIZE) antolatuta, Ezpeleta Jauregiko areto nagusian. … [Jarraitu irakurtzen] about “Berrikuntza” Jardunaldia
Gure heziketa-ekintza ikasle bakoitzean ardazten da; beraien ikasketa prozesuaren protagonistak izan daitezela nahi dugu, baina gauzak benetan gertatzeko, denbora bat behar da. Ikasleen Antolakuntzak, ahalmen pertsonalak eta trebetasun sozialak … [Jarraitu irakurtzen] about Ni ere bai
A+ proiektua, ikasle+aren kontzeptutik abiatzen da (jakintsuago, lehiatsuago, esperientzia gehiagorekin, erabakiak hartzeko trebatuago, konprometituago, ahalmen kritiko gehiagorekin, etab.) eta kurrikular-malgutasun diziplina arteko eta anitzeko … [Jarraitu irakurtzen] about A+ proiektua
Ikasleekiko ikasketa-ingurune adeitsuak sortzeko beharretik agertzen da proposamen hau, ezaguera eta emozioa elkartuz. Haien asmamena aske uzteko, forma eta espresio artistikoei buruzko ideia zorrotzak baztertuz eta eguneroko bizitzara … [Jarraitu irakurtzen] about Ainaren altxorra
Urretxindorra mentoria-proiektua 2014 urtean sortu zen, Gipuzkoan, SOS Racismoren eskutik. Errealitate desberdinetako jatorridun aurrenerabeen eta bertako ikasleen arteko berdintasunerako baldintzak sortzen laguntzea zuen helburu. … [Jarraitu irakurtzen] about Leticiaren alaba
Euskadiko Hezkuntza Departamentuaren prestakuntzan eta hezkuntzaren berrikuntzan laguntzeko zentroen sareak, “Haur Hezkuntzatik Lehen Hezkuntzara pausoa” programa sortu du. … [Jarraitu irakurtzen] about Haur Hezkuntzatik Lehen Hezkuntzara
Berdinen arteko tutoretzaren programa honek, ikasteko eta bizikide izateko ingurune bat sortzen laguntzen du, non babestuak, balioetsiak eta esker onekoak sentitzen baikara. Lankidetza bultzatzen du, Lehen Hezkuntzatik Bigarren Hezkuntzara iragatea … [Jarraitu irakurtzen] about Erakutsazkidazu zure trikimailuak
Sare sozialen goren uneak, bai aukerak, bai arriskuak, agerira jartzen ditu. Testuinguru honetan, familiak zein ikastetxeak, digital-harremanen eremuan hezteko, espazio gisa egokitu behar dira. … [Jarraitu irakurtzen] about Sare sozialetan heziz