Patioa ez da toki neutro bat. Ikasleen artean sortzen diren ekintza, dinamika eta harremanak baldintzatzen ditu, eta hauek arrunki genero kulturaren definizioa eta neska eta mutilen arteko berdintasun eza sendotzen dituzte.
Ez dira gutxi haurrek patioan igarotzen dituzten orduak. Bertan harremandu, gatazkak bizi eta beren trebetasun sozial eta emozionalak bizitzen dituzte. Horrelaxe, genero, adin eta kulturen arteko harreman tartea bihurtzen da.
Arduran, errespetuan, zaintzan eta autonomian hezten duen baterako hezkuntzako espazioan eraldatzea proposatzen da. Horretarako, berdintasun eza legitimatzen dituzten baliabide fisiko eta pedagogikoak kentzea funtsezkoa da. Gauza bera gertatzen da mutil, neska eta genero arauekin bat etortzen ez diren arteko diskriminazio egoerak eskolan iraunarazten dituzten genero estereotipoak transmititzen ahal dituztenekin.
Alba González, Verónica Guiz eta Anna Carrerasek idatzitako eta Aula de Innovación Educativa aldizkariaren 255. zenbakian argitaratutako artikulua hemen irakurri dezakezu, osotara. Proposamen didaktiko honetarako materialak hemen dituzu eskuragarri.
Sarrera hau egin daiteke: Espainiera