• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer

Nafarroako Eskola Kontseilua

  • Hasiera
  • Kontseilua
    • Agurra
    • Aurkezpena eta osaketa
    • Eginkizunak eta eskumenak
    • Ezpeleta jauregia
  • Berriak
  • Fitxategiak
    • NHST
    • Memoriak
    • Idea aldizkaria
    • Jardunaldiak
    • Monografiak
    • Kontseiluaren arratsaldeak
    • Aktak
    • COVID batzordea
    • Irizpenak
    • Kontseiluaren kontuak
  • Txosten exekutiboa
  • Estekak
  • Kontaktua
  • Erregistratuak
    • 2024-2025 ikasturteko osoko bilkurak
      • 1. osoko bilkura 2024/11/13
      • 2. osoko bilkura 2024/11/27
      • 3. osoko bilkura 2024/12/18
      • 4. osoko bilkura 2025/02/26
      • 5. osoko bilkura 2025/03/19
      • 6. osoko bilkura 2025/04/29
You are here: Home / Berriak / Sting proiektua

Sting proiektua

2016-03-10

Elhuyarrek, Europako beste hainbat agenterekin elkarlanean, zientzia irakasleei zuzenduriko formazioa sortu du, genero-berdintasunean trebatzen lagunduko diena. Sting proiektua da. Irakasleak ere, gainerakoak bezala, estereotipoen eraginpean daudela ohartaraztea du helburu, hori onartu eta estereotipo horien eragina leuntzeko zer baliabide erabil ditzaketen azaltzeko.

STING

Proiektuan parte hartzen duten eragileek bi jardun-eremu partekatzen dituzte, zientzia eta irakasleen prestakuntza, alegia; bai eta kezka bat ere: hezkidetza. Gauzak horrela, zientzia-hezkuntzaren kalitatea hobetzea da proiektuaren helburu orokorra, eta hori “hainbat modutara egin daiteke; horietako bat da sexuaren ikuspegia txertatzea, edo, gutxienez, aintzat hartzea”, Elhuyar Zientzia Saileko Danel Solabarrieta pedagogoaren esanetan. Helburu hori lortzeko, zientzia-irakasleak hezkidetzan trebatzeko metodologia landu dute, irakaskuntza-prozesuan berdintasunezko jarrerak izan ditzaten ikasleekin.

Hik Hasin,  2016ko martxoko zenbakian (206.), agertutako berria, osotara, irakurtzeko, egin klik hemen.

 

Sarrera hau egin daiteke: Espainiera

Filed Under: Berriak Tagged With: Berdintasuna

Primary Sidebar

  • Espainiera
  • Euskara
Gobierno de Navarra, Departamento de Educación

Bilatu

Iniciar sesión

Gunearen artxiboa

NHST 2023-2024

NHST 2023-2024

NHST 2022-2023

NHST 2022-2023

REVISTA IDEA ALDIZKARIA 57

REVISTA IDEA ALDIZKARIA 57

REVISTA IDEA ALDIZKARIA 58

REVISTA IDEA ALDIZKARIA 58

Errepikatzea eta hezkuntza uztea. Gogoetak eta proposamenak.

Errepikatzea eta hezkuntza uztea. Gogoetak eta proposamenak.

Eskola Jardunaldia. Hausnarketak eta datuak

Eskola Jardunaldia. Hausnarketak eta datuak

Memoria 2022-2023

Memoria 2022-2023

Informe 2023

Informe 2023

Situación actual de la educación en España a consecuencia de la pandemia

Situación actual de la educación en España a consecuencia de la pandemia

Educación y formación de personas adultas

Educación y formación de personas adultas

Footer

Azken sarrerak

  • “Deikaztelu poesiaz janzten da”: Virgen de Nievas HLHIPko ikasleek herria emozioz eta sormenez beteriko proiektu literario batean batzen dute
  • Nafarroako 319 ikaslek LaborESO diplomak eskuratu dituzte ikasturte honetan, 247 enpresatan bi hasteko egonaldiak egin ondoren
  • Burlatako Notre Dame FESD ikastetxeko ikasle eta irakasleek Grezia bisitatu dute, Erasmus+ “Mediterranean Bridges: Greece & Spain” proiektuaren barruan
  • 59. IDEA aldizkaria “Ideiagintza suizidaren prebentzioa, detekzioa eta esku-hartzea”
  • Hezkuntzako konpetentzia digitala I. Jardunaldia

Meta

  • Hasi saioa
  • Sarreren jarioa
  • Iruzkinen jarioa
  • WordPress.org

Copyright © 2025 · eleven40 Pro para Genesis Framework · WordPress · Log in