• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer

Nafarroako Eskola Kontseilua

  • Hasiera
  • Kontseilua
    • Agurra
    • Aurkezpena eta osaketa
    • Eginkizunak eta eskumenak
    • Ezpeleta jauregia
  • Berriak
  • Fitxategiak
    • NHST
    • Memoriak
    • Idea aldizkaria
    • Jardunaldiak
    • Monografiak
    • Kontseiluaren arratsaldeak
    • Aktak
    • COVID batzordea
    • Irizpenak
    • Kontseiluaren kontuak
  • Txosten exekutiboa
  • Estekak
  • Kontaktua
  • Erregistratuak
    • 2024-2025 ikasturteko osoko bilkurak
      • 1. osoko bilkura 2024/11/13
      • 2. osoko bilkura 2024/11/27
      • 3. osoko bilkura 2024/12/18
      • 4. osoko bilkura 2025/02/26
      • 5. osoko bilkura 2025/03/19
      • 6. osoko bilkura 2025/04/29
You are here: Home / Berriak / Finlandiako barne ebaluazioa

Finlandiako barne ebaluazioa

2016-02-25

Artikulu honetan derrigorrezko hezkuntzaren barne ebaluatzearekin lotutako nazioarteko begirada bat eskaintzen da: araudia, nazioko oinarrizko curriculoa, era altuan gaitutako irakasleak eta lekuko autonomia zabala, baina ez kanpo ikuskatzea, ezta eskolen edo irakasleen klasifikazioa. Honek errendimendu altu bat ematen dio hezkuntza sistema finlandiarrari.

teacher

Tokiz tokiko eta eskola mailako ikasketa planak, ikasketa nazionaleko planean oinarritzen dira. Hezkuntza konprentsiboko eskola ziurtagiriak, goi bigarren hezkuntza eta lanbide heziketara sarrera ematen dio. Ia ikasle guztiek beren derrigorrezko eskolatzea osatzen dute, eta %90ak bigarren hezkuntzako ikasketak jarraitzen dituzte. Irakasleak autonomoak dira bere lanean eta sistemaren oinarria konfiantza da, kontrola baino gehiago.

Berria sakondu dezakezu hementxe klik eginez. Aula de innovación educativa aldizkariaren 249. zenbakian argitaratu zen.

Sarrera hau egin daiteke: Espainiera

Filed Under: Berriak

Primary Sidebar

  • Espainiera
  • Euskara
Gobierno de Navarra, Departamento de Educación

Bilatu

Iniciar sesión

Gunearen artxiboa

NHST 2023-2024

NHST 2023-2024

NHST 2022-2023

NHST 2022-2023

REVISTA IDEA ALDIZKARIA 57

REVISTA IDEA ALDIZKARIA 57

REVISTA IDEA ALDIZKARIA 58

REVISTA IDEA ALDIZKARIA 58

Errepikatzea eta hezkuntza uztea. Gogoetak eta proposamenak.

Errepikatzea eta hezkuntza uztea. Gogoetak eta proposamenak.

Eskola Jardunaldia. Hausnarketak eta datuak

Eskola Jardunaldia. Hausnarketak eta datuak

Memoria 2022-2023

Memoria 2022-2023

Informe 2023

Informe 2023

Situación actual de la educación en España a consecuencia de la pandemia

Situación actual de la educación en España a consecuencia de la pandemia

Educación y formación de personas adultas

Educación y formación de personas adultas

Footer

Azken sarrerak

  • “Pablo Sarasate” Musika Kontserbatorio Profesionalak Erasmus+ akreditazioa lortu du eta lehenengo mugikortasuna iragarri du.
  • KLISKADA BATEK DIRAUEN BITARTEAN, FORUZAINGOAREN SENTSIBILIZAZIO HITZALDIAK EBRO IBARREKO BHIn
  • 305 ikastetxetako 12.200 irakasle baino gehiago hezkidetzan trebatu dira jada Nafarroan
  • BI+ NAFARROAKO ELKARTEAREN ARRAKASTA INJUVEKO IKERTZAILE GAZTEEN BILTZARREAN
  • Nafarroan hezkuntzako zaurgarritasunari eta indar emozionalari buruz egindako lehen azterlanaren arabera, eskola-jazarpeneko kasuak % 6 gehitu dira.

Meta

  • Hasi saioa
  • Sarreren jarioa
  • Iruzkinen jarioa
  • WordPress.org

Copyright © 2025 · eleven40 Pro para Genesis Framework · WordPress · Log in