• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer

Nafarroako Eskola Kontseilua

  • Hasiera
  • Kontseilua
    • Agurra
    • Aurkezpena eta osaketa
    • Eginkizunak eta eskumenak
    • Ezpeleta jauregia
  • Berriak
  • Fitxategiak
    • NHST
    • Memoriak
    • Idea aldizkaria
    • Jardunaldiak
    • Monografiak
    • Kontseiluaren arratsaldeak
    • Aktak
    • COVID batzordea
    • Irizpenak
    • Kontseiluaren kontuak
  • Txosten exekutiboa
  • Estekak
  • Kontaktua
  • Erregistratuak
You are here: Home / Berriak / ARSandbox

ARSandbox

2022-02-01

Nafarroako Unibertsitate Publikoko Bigarren Hezkuntzako Irakasletzako unibertsitate masterra egiten ari diren ikasleek ezagutzeko aukera izan dute DBHn geologia eta geografia irakasteko erabiltzen den errealitate handiagotuko harea-kutxa. Erakustaldia Ribaforadako El Cierzo BHIko Matematika arloko irakasleek eman dute; izan ere, eskoletan erabiltzen dute.

Errealitate handiagotuko harea-kutxari esker, benetako hareari forma emanez eredu topografikoak sortzeko modua izaten dute erabiltzaileek, gero harea denbora errealean goratzeko, elebazio-mapa koloredunak, sestra-kurba topografikoak eta ur simulatua eratuz.  Horrela, sistemak kontzeptu geografiko, geologiko eta hidrologikoak irakasten laguntzen du, hala nola mapa topografiko bat nola irakurri, sestra-kurbak, arro hidrografikoak edo ur-bilketarako eremuak zer diren, bai eta dikeek nola funtzionatzen duten ere, besteak beste.

Ikasleek harea modu fisikoan erabil dezakete, ukitu eta manipulatu dezakete. Hartara, irakasgai batean baino gehiagotan erabil daiteke, oro har, Biologian eta Geografian. Baita beste irakasgai batzuetan ere, esaterako, Matematikan.

El Cierzo BHIko ikasleen onarpena berebizikoa da. Izan ere, ikasleen % 98k parte hartu du, kontzeptu asko ulertu eta, orobat, aplikatu dituzte.

Nahi izanez gero, hemen irakur dezakezu Diario de Navarran 2022ko urtarrilaren 18an argitaratu zen berria.

Sarrera hau egin daiteke: Espainiera

Filed Under: Berriak

Primary Sidebar

  • Espainiera
  • Euskara
Gobierno de Navarra, Departamento de Educación

Bilatu

Iniciar sesión

Gunearen artxiboa

NHST 2023-2024

NHST 2023-2024

ISEN 2023-2024

ISEN 2023-2024

ISEN 2022-2023

ISEN 2022-2023

NHST 2022-2023

NHST 2022-2023

REVISTA IDEA ALDIZKARIA 57

REVISTA IDEA ALDIZKARIA 57

REVISTA IDEA ALDIZKARIA 58

REVISTA IDEA ALDIZKARIA 58

La repetición y el abandono educativo. Reflexiones y propuestas.

La repetición y el abandono educativo. Reflexiones y propuestas.

Errepikatzea eta hezkuntza uztea. Gogoetak eta proposamenak.

Errepikatzea eta hezkuntza uztea. Gogoetak eta proposamenak.

La Jornada Escolar. Reflexiones y Datos

La Jornada Escolar. Reflexiones y Datos

Eskola Jardunaldia. Hausnarketak eta datuak

Eskola Jardunaldia. Hausnarketak eta datuak

Memoria 2022-2023

Memoria 2022-2023

Informe 2023

Informe 2023

Situación actual de la educación en España a consecuencia de la pandemia

Situación actual de la educación en España a consecuencia de la pandemia

Educación y formación de personas adultas

Educación y formación de personas adultas

Footer

Azken sarrerak

  • “Hezkuntza emozionala eta ohitura osasungarriak. Prebentzio eta sentsibilizazioa bullyinga gainditzeko” Jardunaldiak
  • Hezkuntza Sailak enpresetan LH Dualeko tutoretzak egiaztatzea bultzatzen du
  • “Artjacking for a Better World.” Egunerokotasunean sartzen den artea
  • Jon Basaguren konpositore, abeslari eta aurkezlea Valle del Ebro BHIn izan da
  • Ikastetxeek Nafarroako Museoan Jardunbide egokien II. Jardunaldiak egin zituzten

Meta

  • Hasi saioa
  • Sarreren jarioa
  • Iruzkinen jarioa
  • WordPress.org

Copyright © 2025 · eleven40 Pro para Genesis Framework · WordPress · Log in