• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer

Nafarroako Eskola Kontseilua

  • Hasiera
  • Kontseilua
    • Agurra
    • Aurkezpena eta osaketa
    • Eginkizunak eta eskumenak
    • Ezpeleta jauregia
  • Berriak
  • Fitxategiak
    • NHST
    • Memoriak
    • Idea aldizkaria
    • Jardunaldiak
    • Monografiak
    • Kontseiluaren arratsaldeak
    • Aktak
    • COVID batzordea
    • Irizpenak
    • Kontseiluaren kontuak
  • Txosten exekutiboa
  • Estekak
  • Kontaktua
  • Erregistratuak
    • 2024-2025 ikasturteko osoko bilkurak
      • 1. osoko bilkura 2024/11/13
      • 2. osoko bilkura 2024/11/27
      • 3. osoko bilkura 2024/12/18
      • 4. osoko bilkura 2025/02/26
      • 5. osoko bilkura 2025/03/19
      • 6. osoko bilkura 2025/04/29
You are here: Home / Berriak / ARSandbox

ARSandbox

2022-02-01

Nafarroako Unibertsitate Publikoko Bigarren Hezkuntzako Irakasletzako unibertsitate masterra egiten ari diren ikasleek ezagutzeko aukera izan dute DBHn geologia eta geografia irakasteko erabiltzen den errealitate handiagotuko harea-kutxa. Erakustaldia Ribaforadako El Cierzo BHIko Matematika arloko irakasleek eman dute; izan ere, eskoletan erabiltzen dute.

Errealitate handiagotuko harea-kutxari esker, benetako hareari forma emanez eredu topografikoak sortzeko modua izaten dute erabiltzaileek, gero harea denbora errealean goratzeko, elebazio-mapa koloredunak, sestra-kurba topografikoak eta ur simulatua eratuz.  Horrela, sistemak kontzeptu geografiko, geologiko eta hidrologikoak irakasten laguntzen du, hala nola mapa topografiko bat nola irakurri, sestra-kurbak, arro hidrografikoak edo ur-bilketarako eremuak zer diren, bai eta dikeek nola funtzionatzen duten ere, besteak beste.

Ikasleek harea modu fisikoan erabil dezakete, ukitu eta manipulatu dezakete. Hartara, irakasgai batean baino gehiagotan erabil daiteke, oro har, Biologian eta Geografian. Baita beste irakasgai batzuetan ere, esaterako, Matematikan.

El Cierzo BHIko ikasleen onarpena berebizikoa da. Izan ere, ikasleen % 98k parte hartu du, kontzeptu asko ulertu eta, orobat, aplikatu dituzte.

Nahi izanez gero, hemen irakur dezakezu Diario de Navarran 2022ko urtarrilaren 18an argitaratu zen berria.

Sarrera hau egin daiteke: Espainiera

Filed Under: Berriak

Primary Sidebar

  • Espainiera
  • Euskara
Gobierno de Navarra, Departamento de Educación

Bilatu

Iniciar sesión

Gunearen artxiboa

NHST 2023-2024

NHST 2023-2024

NHST 2022-2023

NHST 2022-2023

REVISTA IDEA ALDIZKARIA 57

REVISTA IDEA ALDIZKARIA 57

REVISTA IDEA ALDIZKARIA 58

REVISTA IDEA ALDIZKARIA 58

Errepikatzea eta hezkuntza uztea. Gogoetak eta proposamenak.

Errepikatzea eta hezkuntza uztea. Gogoetak eta proposamenak.

Eskola Jardunaldia. Hausnarketak eta datuak

Eskola Jardunaldia. Hausnarketak eta datuak

Memoria 2022-2023

Memoria 2022-2023

Informe 2023

Informe 2023

Situación actual de la educación en España a consecuencia de la pandemia

Situación actual de la educación en España a consecuencia de la pandemia

Educación y formación de personas adultas

Educación y formación de personas adultas

Footer

Azken sarrerak

  • “Deikaztelu poesiaz janzten da”: Virgen de Nievas HLHIPko ikasleek herria emozioz eta sormenez beteriko proiektu literario batean batzen dute
  • Nafarroako 319 ikaslek LaborESO diplomak eskuratu dituzte ikasturte honetan, 247 enpresatan bi hasteko egonaldiak egin ondoren
  • Burlatako Notre Dame FESD ikastetxeko ikasle eta irakasleek Grezia bisitatu dute, Erasmus+ “Mediterranean Bridges: Greece & Spain” proiektuaren barruan
  • 59. IDEA aldizkaria “Ideiagintza suizidaren prebentzioa, detekzioa eta esku-hartzea”
  • Hezkuntzako konpetentzia digitala I. Jardunaldia

Meta

  • Hasi saioa
  • Sarreren jarioa
  • Iruzkinen jarioa
  • WordPress.org

Copyright © 2025 · eleven40 Pro para Genesis Framework · WordPress · Log in