Escola Nova 21 programak hezkuntza aldaketaren ahaleginak katalizatzea bilatzen du. Aldaketa hau konpetentzien eta ezagutzan oinarritutako ikasketen praktiken kontsentsuan oinarritzea bilatzen da. Abiapuntua, eguneratze disruptiboaren alde lan egiten ari diren eta aldaketa sistemizatu eta sarea sortu nahi duten ikastetxeak dira. Eskola Berriaren ohitura pedagogiko finkoan ditu sustraiak eta beste oinarriak zientziak, nazioarteko etorkizuna eta aurreratutako hezkuntza sistemak dira.
Deweyren “gaur”a orain dela asko pasa zen; baina, mende bat beranduago, erronka berarekin topatzen gara: eskola organismo bizidunean eraldatzea, bere baitan ezagutza sortu eta hazten dena.
Hemen klik egin dezakezu Eduard Valloryk idatzitako artikulua, osotara, irakurtzeko. Aula aldizkariaren 255. zenbakian argitaratua.
Sarrera hau egin daiteke: Espainiera