Gelako hainbat ekintzek ikasketarako gorputza eta garuna prestatzen dituzten praktika onak agerian uzten dituzte. Gorputza ongi kokatzea bizirik eta adi egotera eramaten gaitu; arnasketaren kontzientzia hartzea autokontrola eta arreta laguntzen du; irudikatzea kontzentrazioa, baretasuna eta ikasketarako jarrera ona errazten du, nekea, estresa eta dispertsioari aurre egiten.
Hezitzaileok, badakigu garapen kognitiboa -betidanik hezkuntza ekintza ardaztu duena- garrantzitsua eta ezinbestekoa dela. Baina, badakigu ere eskolak ikasleen lan espirituala eta emozionala, naturalki eta egunero ere landu behar duela. Horrela, gero eta konplexuagoa den gizarte batean bete-betean bizitzeko, eta mundu justuagoa den eraikuntzaren arduradun sentitu daitezen.
Eulàlia París eta Pilar Coll-ek idatzitako artikulua osotara irakurtzeko, hemen klik egin dezakezu. Aula aldizkarian argitaratua, 253-254 zenbakian.
Sarrera hau egin daiteke: Espainiera