• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer

Nafarroako Eskola Kontseilua

  • Hasiera
  • Kontseilua
    • Agurra
    • Aurkezpena eta osaketa
    • Eginkizunak eta eskumenak
    • Ezpeleta jauregia
  • Berriak
  • Fitxategiak
    • NHST
    • Memoriak
    • Idea aldizkaria
    • Jardunaldiak
    • Monografiak
    • Kontseiluaren arratsaldeak
    • Aktak
    • COVID batzordea
    • Irizpenak
    • Kontseiluaren kontuak
  • Txosten exekutiboa
  • Estekak
  • Kontaktua
  • Erregistratuak
You are here: Home / Berriak / Islandia: immigrazio, arrazakeria eta aniztasunari buruzko ikastaroa

Islandia: immigrazio, arrazakeria eta aniztasunari buruzko ikastaroa

2016-02-26

Europako herrialde ezberdinen artean burutzen den ikastaroa da: Grezia, Alemania, Suedia, Espainia, Finlandia eta Danimarka artean. Lehenengo minututik aurkeztu zen funtsezko ardatzetariko bat, kultur-aniztasun hezkuntza eta kulturarteko hezkuntzaren arteko ezberdintasuna da. Lehenengoak, integrazioa etorkinek egiten dutela uste du, bigarrenak, berriz, elkarrekiko integrazio egiten dela defendatzen du.

girls-children-kids-friends-young-happy-childhood

Iparraldeko herrietako (Suedia, Finlandia, Alemania eta Danimarka) irakasleriak oso argi zeukan gelako giro onaren bideratzaile bezala irakasleak duen paperari lehentasuna eman behar zaiola. Erosotasuna, konfiantza eta ikasleen arteko onarpena, klima ona sortarazten du, eta honela, pentsamendu kritiko eta sortzailearekin lotutako eztabaidatzea eta debatea sortzeari bidea irekitzen zaio, aniztasunaren onurak azpimarratuz. Hegoaldeko herrialdeetan (Grezia eta Espainian) ezagutzen den eskola tradizionalean aldaketa bat sortu behar zela argi zegoen, ikasketa kooperatiboa sustatuz; era honetan, kulturarteko gaitasunak lortuko lirateke eta gure gizartean nabariak diren estereotipoak ezabatu. Oso zaila da ikasleek kooperazioa eta taldeko lanaren garrantzia ikastea, gure hezkuntza sisteman norgehiagoka eta banakako nabarmentzea sustatzen baitira.

Irakurketa sakondu nahi baduzu, egin klik hemen. Aula de innovación educativa-ren 249 zenbakian argitaratua.

Sarrera hau egin daiteke: Espainiera

Filed Under: Berriak

Primary Sidebar

  • Espainiera
  • Euskara
Gobierno de Navarra, Departamento de Educación

Bilatu

Iniciar sesión

Gunearen artxiboa

NHST 2023-2024

NHST 2023-2024

ISEN 2023-2024

ISEN 2023-2024

ISEN 2022-2023

ISEN 2022-2023

NHST 2022-2023

NHST 2022-2023

REVISTA IDEA ALDIZKARIA 57

REVISTA IDEA ALDIZKARIA 57

REVISTA IDEA ALDIZKARIA 58

REVISTA IDEA ALDIZKARIA 58

La repetición y el abandono educativo. Reflexiones y propuestas.

La repetición y el abandono educativo. Reflexiones y propuestas.

Errepikatzea eta hezkuntza uztea. Gogoetak eta proposamenak.

Errepikatzea eta hezkuntza uztea. Gogoetak eta proposamenak.

La Jornada Escolar. Reflexiones y Datos

La Jornada Escolar. Reflexiones y Datos

Eskola Jardunaldia. Hausnarketak eta datuak

Eskola Jardunaldia. Hausnarketak eta datuak

Memoria 2022-2023

Memoria 2022-2023

Informe 2023

Informe 2023

Situación actual de la educación en España a consecuencia de la pandemia

Situación actual de la educación en España a consecuencia de la pandemia

Educación y formación de personas adultas

Educación y formación de personas adultas

Footer

Azken sarrerak

  • Jon Basaguren konpositore, abeslari eta aurkezlea Valle del Ebro BHIn izan da
  • Ikastetxeek Nafarroako Museoan Jardunbide egokien II. Jardunaldiak egin zituzten
  • Dantzari ikusgarritasuna emanez
  • Literatura astea Ebro Ibarreko BHIn
  • Nafarroako Gobernuak eta Save the Childrenek hitzarmena sinatu dute Foru Erkidigoan eskola-errepikapena prebenitzeko eta murrizteko

Meta

  • Hasi saioa
  • Sarreren jarioa
  • Iruzkinen jarioa
  • WordPress.org

Copyright © 2025 · eleven40 Pro para Genesis Framework · WordPress · Log in