• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer

Nafarroako Eskola Kontseilua

  • Hasiera
  • Kontseilua
    • Agurra
    • Aurkezpena eta osaketa
    • Eginkizunak eta eskumenak
    • Ezpeleta jauregia
  • Berriak
  • Fitxategiak
    • NHST
    • Memoriak
    • Idea aldizkaria
    • Jardunaldiak
    • Monografiak
    • Kontseiluaren arratsaldeak
    • Aktak
    • COVID batzordea
    • Irizpenak
    • Kontseiluaren kontuak
  • Txosten exekutiboa
  • Estekak
  • Kontaktua
  • Erregistratuak
    • 2024-2025 ikasturteko osoko bilkurak
      • 1. osoko bilkura 2024/11/13
      • 2. osoko bilkura 2024/11/27
      • 3. osoko bilkura 2024/12/18
      • 4. osoko bilkura 2025/02/26
      • 5. osoko bilkura 2025/03/19
      • 6. osoko bilkura 2025/04/29
You are here: Home / Berriak / CalleMath

CalleMath

2023-01-18

Nafarroako Unibertsitate Publikoko (NUP) ikertzaile batzuek beste bi ibilbide diseinatu dituzte Iruñeko beste hainbeste auzotarako, Nafarroako hiriburuan barrena Lehen Hezkuntzako 5. eta 6. mailako eta DBHko 2. eta 3. mailako ikasleei zuzendutako ibilbide matematikoak sortzeko proiektu baten barrenean. Proiektu hori joan den ikasturtean hasi zuen Iruñeko Udalak, eta “CalleMath” izena eman zion.

Diseinatutako ibilbideak euskaraz zein gaztelaniaz egiten dira auzo hauetan barrena: Sanduzelai-Buztintxuri, Arrotxapea, Alde Zaharra, Iturrama, Donibane-Ermitagaña, Mendillorri eta Txantrea. 

Ibilbideen helburua da matematika kalean lantzea, ikasleak talde txikitan banatu, eta lekuan bertan ebatzi beharreko problemak jarrita. Leku horiek lotura izanen dute problemarekin: toki jakinak, eraikinak, eskulturak, hiri-altzariak, eta abar. Horretarako, informazioa edo pistak emanen dira, batzuk grafikoak eta besteak testu formatukoak. Batez beste bi orduko ibilbideak dira, eta horietan, matematikaz gain, ikasleek beste kontzeptu batzuk ere ikasiko dituzte, artearekin, historiarekin, hiriko ohiturekin, ingurumenarekin, elikadura osasuntsuarekin eta genero berdintasunarekin lotutakoak. Proposamen pedagogiko hori eskuragai dago MathCityMap izeneko mugikorretarako aplikazio batean, zeina edonorentzako librea eta doakoa baita. Gainera, irakasleentzako eta ikasleentzako gidaliburuak ere inprimatu dira (deskargatzeko, klikatu hemen). Horretaz gain, Irakasleei Laguntzeko Iruñeko Zentroak prestakuntza espezifikoa eman die irakasleei. 

Sarrera hau egin daiteke: Espainiera

Filed Under: Berriak

Primary Sidebar

  • Espainiera
  • Euskara
Gobierno de Navarra, Departamento de Educación

Bilatu

Iniciar sesión

Gunearen artxiboa

NHST 2023-2024

NHST 2023-2024

NHST 2022-2023

NHST 2022-2023

REVISTA IDEA ALDIZKARIA 57

REVISTA IDEA ALDIZKARIA 57

REVISTA IDEA ALDIZKARIA 58

REVISTA IDEA ALDIZKARIA 58

Errepikatzea eta hezkuntza uztea. Gogoetak eta proposamenak.

Errepikatzea eta hezkuntza uztea. Gogoetak eta proposamenak.

Eskola Jardunaldia. Hausnarketak eta datuak

Eskola Jardunaldia. Hausnarketak eta datuak

Memoria 2022-2023

Memoria 2022-2023

Informe 2023

Informe 2023

Situación actual de la educación en España a consecuencia de la pandemia

Situación actual de la educación en España a consecuencia de la pandemia

Educación y formación de personas adultas

Educación y formación de personas adultas

Footer

Azken sarrerak

  • “Deikaztelu poesiaz janzten da”: Virgen de Nievas HLHIPko ikasleek herria emozioz eta sormenez beteriko proiektu literario batean batzen dute
  • Nafarroako 319 ikaslek LaborESO diplomak eskuratu dituzte ikasturte honetan, 247 enpresatan bi hasteko egonaldiak egin ondoren
  • Burlatako Notre Dame FESD ikastetxeko ikasle eta irakasleek Grezia bisitatu dute, Erasmus+ “Mediterranean Bridges: Greece & Spain” proiektuaren barruan
  • 59. IDEA aldizkaria “Ideiagintza suizidaren prebentzioa, detekzioa eta esku-hartzea”
  • Hezkuntzako konpetentzia digitala I. Jardunaldia

Meta

  • Hasi saioa
  • Sarreren jarioa
  • Iruzkinen jarioa
  • WordPress.org

Copyright © 2025 · eleven40 Pro para Genesis Framework · WordPress · Log in