STEM ikusmoldea gaitasun bat da, eta balio du zientziaren, ingeniaritzaren eta matematikaren ezagutza giltzarriak eta haiek gauzatzeko, pentsatzeko, hitz egiteko, izateko eta baloratzeko moduak identifikatzeko eta aplikatzeko. STEMen helburua, hauxe: arazo konplexuei aurre egitea eta sormenerako soluzioak eraikitzea, sinergia pertsonalei eta teknologia egokiei probetxua ateraz modu kritikoan, hausnartuan eta balioetan oinarrituta.

STEM erabiltzen jakiteak ez du esan nahi aldi berean praktika guztietan parte hartzeko gai izanen dela nor edo nor, baizik eta haien artean batetik bestera ibiltzen jakinen duela, zentzuz parte hartuko duela eta une bakoitzean zeri eman lehentasuna erabakiko duela.
Ikusmolde hau hezkuntza-aukera ezin hobea da Haur Hezkuntzako lehen etapetan sartzeko. Hala ere, STEM jarduera onak diseinatu nahi badira, denbora gehigarria eta baliabide metodologikoak beharko dira.
Egin klik hemen eta hemen Aula de Infantil aldizkariko 103. alean argitaratutako berriak ikusteko
Sarrera hau egin daiteke: Espainiera