• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer

Nafarroako Eskola Kontseilua

  • Hasiera
  • Kontseilua
    • Agurra
    • Aurkezpena eta osaketa
    • Eginkizunak eta eskumenak
    • Ezpeleta jauregia
  • Berriak
  • Fitxategiak
    • NHST
    • Memoriak
    • Idea aldizkaria
    • Jardunaldiak
    • Monografiak
    • Kontseiluaren arratsaldeak
    • Aktak
    • COVID batzordea
    • Irizpenak
    • Kontseiluaren kontuak
  • Txosten exekutiboa
  • Estekak
  • Kontaktua
  • Erregistratuak
    • 2024-2025 ikasturteko osoko bilkurak
      • 1. osoko bilkura 2024/11/13
      • 2. osoko bilkura 2024/11/27
      • 3. osoko bilkura 2024/12/18
      • 4. osoko bilkura 2025/02/26
      • 5. osoko bilkura 2025/03/19
      • 6. osoko bilkura 2025/04/29
You are here: Home / Berriak / STEM

STEM

2020-09-28

STEM ikusmoldea gaitasun bat da, eta balio du zientziaren, ingeniaritzaren eta matematikaren ezagutza giltzarriak eta haiek gauzatzeko, pentsatzeko, hitz egiteko, izateko eta baloratzeko moduak identifikatzeko eta aplikatzeko. STEMen helburua, hauxe: arazo konplexuei aurre egitea eta sormenerako soluzioak eraikitzea, sinergia pertsonalei eta teknologia egokiei probetxua ateraz modu kritikoan, hausnartuan eta balioetan oinarrituta.

STEM erabiltzen jakiteak ez du esan nahi aldi berean praktika guztietan parte hartzeko gai izanen dela nor edo nor, baizik eta haien artean batetik bestera ibiltzen jakinen duela, zentzuz parte hartuko duela eta une bakoitzean zeri eman lehentasuna erabakiko duela.

Ikusmolde hau hezkuntza-aukera ezin hobea da Haur Hezkuntzako lehen etapetan sartzeko. Hala ere, STEM jarduera onak diseinatu nahi badira, denbora gehigarria eta baliabide metodologikoak beharko dira.

Egin klik hemen eta hemen Aula de Infantil aldizkariko 103. alean argitaratutako berriak ikusteko

Sarrera hau egin daiteke: Espainiera

Filed Under: Berriak

Primary Sidebar

  • Espainiera
  • Euskara
Gobierno de Navarra, Departamento de Educación

Bilatu

Iniciar sesión

Gunearen artxiboa

NHST 2023-2024

NHST 2023-2024

NHST 2022-2023

NHST 2022-2023

REVISTA IDEA ALDIZKARIA 57

REVISTA IDEA ALDIZKARIA 57

REVISTA IDEA ALDIZKARIA 58

REVISTA IDEA ALDIZKARIA 58

Errepikatzea eta hezkuntza uztea. Gogoetak eta proposamenak.

Errepikatzea eta hezkuntza uztea. Gogoetak eta proposamenak.

Eskola Jardunaldia. Hausnarketak eta datuak

Eskola Jardunaldia. Hausnarketak eta datuak

Memoria 2022-2023

Memoria 2022-2023

Informe 2023

Informe 2023

Situación actual de la educación en España a consecuencia de la pandemia

Situación actual de la educación en España a consecuencia de la pandemia

Educación y formación de personas adultas

Educación y formación de personas adultas

Footer

Azken sarrerak

  • BI+ NAFARROAKO ELKARTEAREN ARRAKASTA INJUVEKO IKERTZAILE GAZTEEN BILTZARREAN
  • Nafarroan hezkuntzako zaurgarritasunari eta indar emozionalari buruz egindako lehen azterlanaren arabera, eskola-jazarpeneko kasuak % 6 gehitu dira.
  • Plaza de la Cruz BHIk “LabelFrancÉducation” zigilua jaso du, hizkuntza eta kultura frantsesaren irakaskuntzaren erreferentziazko zentro gisa
  • Claret Larraona: “ETAren amaiera, eta orain zer? Dolua eta barkamena “
  • Intercambiok hezkidetza nabarmentzen du emakumeentzako askatasunaren berme gisa

Meta

  • Hasi saioa
  • Sarreren jarioa
  • Iruzkinen jarioa
  • WordPress.org

Copyright © 2025 · eleven40 Pro para Genesis Framework · WordPress · Log in