• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer

Nafarroako Eskola Kontseilua

  • Hasiera
  • Kontseilua
    • Agurra
    • Aurkezpena eta osaketa
    • Eginkizunak eta eskumenak
    • Ezpeleta jauregia
  • Berriak
  • Fitxategiak
    • NHST
    • Memoriak
    • Idea aldizkaria
    • Jardunaldiak
    • Monografiak
    • Kontseiluaren arratsaldeak
    • Aktak
    • COVID batzordea
    • Irizpenak
    • Kontseiluaren kontuak
  • Txosten exekutiboa
  • Estekak
  • Kontaktua
  • Erregistratuak
You are here: Home / Berriak / Naturaren interpretazioaren gela

Naturaren interpretazioaren gela

2016-05-25

“Naturaren interpretazioaren gure gela” Errege Bardearen biosferaren Natura-erreserba ondoko lurrazal komunalaren berreskurapena proiektua da, Cabanillaseko herrian. San Juan de Jerusalén I.P.ko 5. mailako ikasleek burutzen ari dute. Zehazki, Cabanillaseko lur sail baten gainean, Errege Bardearen morfologia eta Ebroko Erriberaren ekosistema islatu dute, amildegi eta aintzira bat lurzoru gainean eraikiz.

Grupo en Bardenas

Horretarako, lana funtsezko bi zutabetan oinarritu dute: Proiektuetan Oinarritutako Ikasketaren metodologia eta hurrengo belaunaldiei utzi ahal diegun oinordekotasun garrantzitsuenetariko bat: ingurumenaren defentsa.

Proiektu hau ikusgarri egitea eta hedatzearen helburua, hezkuntzaren praktika profesionalaren hobetzea da, eta honekin, edozein proiektu ez dela anbiziokoegia ikastetxe, ikasleria, familia eta erakundeen laguntza badago.

 

Ondoko loturan Haur eta Lehen Hezkuntza kategoriaren Aprendizaje y Servicio 2016 Sarien 2. sari-hartzea ikus daiteke:

Hemen klik egin dezakezu proiektu honen informazioan sakontzeko eta hemen behin jarduera bukatuta eskolak egindako jakinarazpena, balorazioa barne.

Sarrera hau egin daiteke: Espainiera

Filed Under: Berriak

Primary Sidebar

  • Espainiera
  • Euskara
Gobierno de Navarra, Departamento de Educación

Bilatu

Iniciar sesión

Gunearen artxiboa

NHST 2023-2024

NHST 2023-2024

ISEN 2023-2024

ISEN 2023-2024

ISEN 2022-2023

ISEN 2022-2023

NHST 2022-2023

NHST 2022-2023

REVISTA IDEA ALDIZKARIA 57

REVISTA IDEA ALDIZKARIA 57

REVISTA IDEA ALDIZKARIA 58

REVISTA IDEA ALDIZKARIA 58

La repetición y el abandono educativo. Reflexiones y propuestas.

La repetición y el abandono educativo. Reflexiones y propuestas.

Errepikatzea eta hezkuntza uztea. Gogoetak eta proposamenak.

Errepikatzea eta hezkuntza uztea. Gogoetak eta proposamenak.

La Jornada Escolar. Reflexiones y Datos

La Jornada Escolar. Reflexiones y Datos

Eskola Jardunaldia. Hausnarketak eta datuak

Eskola Jardunaldia. Hausnarketak eta datuak

Memoria 2022-2023

Memoria 2022-2023

Informe 2023

Informe 2023

Situación actual de la educación en España a consecuencia de la pandemia

Situación actual de la educación en España a consecuencia de la pandemia

Educación y formación de personas adultas

Educación y formación de personas adultas

Footer

Azken sarrerak

  • Ikastetxeek Nafarroako Museoan Jardunbide egokien II. Jardunaldiak egin zituzten
  • Dantzari ikusgarritasuna emanez
  • Literatura astea Ebro Ibarreko BHIn
  • Nafarroako Gobernuak eta Save the Childrenek hitzarmena sinatu dute Foru Erkidigoan eskola-errepikapena prebenitzeko eta murrizteko
  • Tuterako Valle del Ebro Bi+ programako ikasleak nabarmentzen dira Hezkuntzari eta Aniztasunari buruzko Nazioarteko II. Kongresuan

Meta

  • Hasi saioa
  • Sarreren jarioa
  • Iruzkinen jarioa
  • WordPress.org

Copyright © 2025 · eleven40 Pro para Genesis Framework · WordPress · Log in