• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer

Nafarroako Eskola Kontseilua

  • Hasiera
  • Kontseilua
    • Agurra
    • Aurkezpena eta osaketa
    • Eginkizunak eta eskumenak
    • Ezpeleta jauregia
  • Berriak
  • Fitxategiak
    • NHST
    • Memoriak
    • Idea aldizkaria
    • Jardunaldiak
    • Monografiak
    • Kontseiluaren arratsaldeak
    • Aktak
    • COVID batzordea
    • Irizpenak
    • Kontseiluaren kontuak
  • Txosten exekutiboa
  • Estekak
  • Kontaktua
  • Erregistratuak
    • 2024-2025 ikasturteko osoko bilkurak
      • 1. osoko bilkura 2024/11/13
      • 2. osoko bilkura 2024/11/27
      • 3. osoko bilkura 2024/12/18
      • 4. osoko bilkura 2025/02/26
      • 5. osoko bilkura 2025/03/19
      • 6. osoko bilkura 2025/04/29
You are here: Home / Berriak / Maddalena Tedeschirekin elkarrizketa eta aurkezpenak

Maddalena Tedeschirekin elkarrizketa eta aurkezpenak

2016-04-18

Maddalena Tedeschi Iruñea bisitatu zuen bi hitzaldi emateko. Lehenengoa, “Gizarteratzeko ereduak Reggio Emiliako Udalaren haur eskoletan” izenekoa, apirilaren 14an, ostegunean, 17:30etatik 20:00etara. Bigarrena, “Hezkuntza politika eta haurtzaroa” izenekoa eta Nafarroako Eskola Kontseiluak antolatuta Nafarroako Parlamentuarekin batera, ostiralean, apirilaren 15an burutu zen, 17:30tik 20:00tara. Bi hitzaldiak Nafarroako Museoan egin ziren eta sarrera libre izango zen, 180 lagunendako tokia egongo delarik.

Diario de Noticiasek argitaratutako berria osotara irakurtzeko hemen klik egin dezakezu.

Nafarroako Parlamentuak utzitako argazkia
Nafarroako Parlamentuak utzitako argazkia
Nafarroako Parlamentuak utzitako argazkia
Nafarroako Parlamentuak utzitako argazkia
Nafarroako Parlamentuak utzitako argazkia

Maddalena Tedeschi Reggio Emiliako Udalaren haur eskoletako hezitzailea izan da, hala nola Reggio Emiliako Udalaren haur eskoletako talde psikopedagogikoko pedagogoa. Gaur egun, Reggio Emiliako Udalaren haur eskoletako talde psikopedagogikoko burua eta koordinatzaile pedagogikoa da, eta Centro Internazionale Loris Malaguzziko haur eta lehen hezkuntzako eskolako pedagogoa. Gainera, hezkuntzako zenbait gairen gaineko azterlanak koordinatzen ditu Reggio Emiliako Udalaren
haur eskoletan eta hezkuntzako esperientzien gaineko artikulu eta liburuen egilea da ere, hala nola, prestatzailea eta hizlaria Europako, Asiako eta Ameriketako zenbait herritan reggio approach-i buruz.

Maddalena

 

 

Sarrera hau egin daiteke: Espainiera

Filed Under: Berriak

Primary Sidebar

  • Espainiera
  • Euskara
Gobierno de Navarra, Departamento de Educación

Bilatu

Iniciar sesión

Gunearen artxiboa

NHST 2023-2024

NHST 2023-2024

NHST 2022-2023

NHST 2022-2023

REVISTA IDEA ALDIZKARIA 57

REVISTA IDEA ALDIZKARIA 57

REVISTA IDEA ALDIZKARIA 58

REVISTA IDEA ALDIZKARIA 58

Errepikatzea eta hezkuntza uztea. Gogoetak eta proposamenak.

Errepikatzea eta hezkuntza uztea. Gogoetak eta proposamenak.

Eskola Jardunaldia. Hausnarketak eta datuak

Eskola Jardunaldia. Hausnarketak eta datuak

Memoria 2022-2023

Memoria 2022-2023

Informe 2023

Informe 2023

Situación actual de la educación en España a consecuencia de la pandemia

Situación actual de la educación en España a consecuencia de la pandemia

Educación y formación de personas adultas

Educación y formación de personas adultas

Footer

Azken sarrerak

  • “Deikaztelu poesiaz janzten da”: Virgen de Nievas HLHIPko ikasleek herria emozioz eta sormenez beteriko proiektu literario batean batzen dute
  • Nafarroako 319 ikaslek LaborESO diplomak eskuratu dituzte ikasturte honetan, 247 enpresatan bi hasteko egonaldiak egin ondoren
  • Burlatako Notre Dame FESD ikastetxeko ikasle eta irakasleek Grezia bisitatu dute, Erasmus+ “Mediterranean Bridges: Greece & Spain” proiektuaren barruan
  • 59. IDEA aldizkaria “Ideiagintza suizidaren prebentzioa, detekzioa eta esku-hartzea”
  • Hezkuntzako konpetentzia digitala I. Jardunaldia

Meta

  • Hasi saioa
  • Sarreren jarioa
  • Iruzkinen jarioa
  • WordPress.org

Copyright © 2025 · eleven40 Pro para Genesis Framework · WordPress · Log in