Genero berdintasunaren inguruan hitz egiterakoan, benetan baliagarria al da ikasleekin tutoretzan lan egitea? egiten diren lanak eraginik ba al dute bere jarreran? Galdera hauek eta beste askok artikuluaren egileari froga zientifikoetan oinarritutako analisia egiteko beharra planteatzera eramaten dute. Horrela, aldagai hoberenak plantea daitezke esku-hartzea burutu baino lehen.
Kasu honetan, Bigarren Hezkuntzako ikastetxe batean, genero bortizkeri gaineko esku-hartze bat diseinatu da.
Hasi baino lehen, erantzun bortitz batek zer ezaugarritan dagoen oinarritua finkatzen da, lanean arituko garen aldagaiak ezagutzera eramaten gaituena.
Ana Belén Martínezek idatzitako artikulua hemen irakurri dezakezu, 2016ko martxoko Cuadernos de Pedagogian argitaratua izan dena, 465. zenbakian.
Sarrera hau egin daiteke: Espainiera