• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer

Nafarroako Eskola Kontseilua

  • Hasiera
  • Kontseilua
    • Agurra
    • Aurkezpena eta osaketa
    • Eginkizunak eta eskumenak
    • Ezpeleta jauregia
  • Berriak
  • Fitxategiak
    • NHST
    • Memoriak
    • Idea aldizkaria
    • Jardunaldiak
    • Monografiak
    • Kontseiluaren arratsaldeak
    • Aktak
    • COVID batzordea
    • Irizpenak
    • Kontseiluaren kontuak
  • Txosten exekutiboa
  • Estekak
  • Kontaktua
  • Erregistratuak
    • 2024-2025 ikasturteko osoko bilkurak
      • 1. osoko bilkura 2024/11/13
      • 2. osoko bilkura 2024/11/27
      • 3. osoko bilkura 2024/12/18
      • 4. osoko bilkura 2025/02/26
      • 5. osoko bilkura 2025/03/19
      • 6. osoko bilkura 2025/04/29
You are here: Home / Berriak / Haurtzaroan mintzaira sustatzea

Haurtzaroan mintzaira sustatzea

2016-01-11

Ann Sosa, haurren mintzaira garapenean adituak egindako ikerketa bat argiratu da; bertan, hitz egiten duten jostailu elektronikoek, elkarrizketa eta haurren erantzun gutxiagoak sortarazten dutela azpimarratzen du. Egurrezko blokeekin, panpinekin edo liburuekin jolasteak ahozko interakzio asko handiagoa sortarazten du.

Lan honen emaitzek, jostailu elektronikoen erosketa etsiarazteko oinarri bat da, hala nola liburu eta jostailu tradizionalak erosteko. 

3069425637_f19ec669db_o

Jostailu elektronikoen (portatilak, jostailuzko mugikorrak eta soinuak egiten zituen baserri bat) eta jostailu klasikoen (egurrezko irudiak dituen baserria, gomazko blokeak eta ahokatzeko forma ezberdinetako irudiak) erabileraz eta liburuen irakurketaz  sortutako elkarrizketak alderatu ziren.

Familietan gero eta goizago hasten da seme-alaben tresna elektronikoen erabilera. Haurtxoak bere helduei entzunez hitz egiten eta harremantzen ikasten du, jolasaren tarteetan hitz egiteak ez du bakarrik mintzaira irakasten, trebakuntza sozialak, rolak interpretatzera eta besteen papera onartzea ere irakasten du.

Tablet, smartphone eta beste jostailu elektronikoen erabilera, hezitzaileak bezalakoak salduta izan direnak barne, haurrentzako entretenimendu bat dira eta ez garatzeko tresna bat.

El Paísek urtarrilaren 6ean argitaratutako berri hau, osotara, hemen irakurri daiteke.

 

Sarrera hau egin daiteke: Espainiera

Filed Under: Berriak

Primary Sidebar

  • Espainiera
  • Euskara
Gobierno de Navarra, Departamento de Educación

Bilatu

Iniciar sesión

Gunearen artxiboa

NHST 2023-2024

NHST 2023-2024

NHST 2022-2023

NHST 2022-2023

REVISTA IDEA ALDIZKARIA 57

REVISTA IDEA ALDIZKARIA 57

REVISTA IDEA ALDIZKARIA 58

REVISTA IDEA ALDIZKARIA 58

Errepikatzea eta hezkuntza uztea. Gogoetak eta proposamenak.

Errepikatzea eta hezkuntza uztea. Gogoetak eta proposamenak.

Eskola Jardunaldia. Hausnarketak eta datuak

Eskola Jardunaldia. Hausnarketak eta datuak

Memoria 2022-2023

Memoria 2022-2023

Informe 2023

Informe 2023

Situación actual de la educación en España a consecuencia de la pandemia

Situación actual de la educación en España a consecuencia de la pandemia

Educación y formación de personas adultas

Educación y formación de personas adultas

Footer

Azken sarrerak

  • “Pablo Sarasate” Musika Kontserbatorio Profesionalak Erasmus+ akreditazioa lortu du eta lehenengo mugikortasuna iragarri du.
  • KLISKADA BATEK DIRAUEN BITARTEAN, FORUZAINGOAREN SENTSIBILIZAZIO HITZALDIAK EBRO IBARREKO BHIn
  • 305 ikastetxetako 12.200 irakasle baino gehiago hezkidetzan trebatu dira jada Nafarroan
  • BI+ NAFARROAKO ELKARTEAREN ARRAKASTA INJUVEKO IKERTZAILE GAZTEEN BILTZARREAN
  • Nafarroan hezkuntzako zaurgarritasunari eta indar emozionalari buruz egindako lehen azterlanaren arabera, eskola-jazarpeneko kasuak % 6 gehitu dira.

Meta

  • Hasi saioa
  • Sarreren jarioa
  • Iruzkinen jarioa
  • WordPress.org

Copyright © 2025 · eleven40 Pro para Genesis Framework · WordPress · Log in