• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer

Nafarroako Eskola Kontseilua

  • Hasiera
  • Kontseilua
    • Agurra
    • Aurkezpena eta osaketa
    • Eginkizunak eta eskumenak
    • Ezpeleta jauregia
  • Berriak
  • Fitxategiak
    • NHST
    • Memoriak
    • Idea aldizkaria
    • Jardunaldiak
    • Monografiak
    • Kontseiluaren arratsaldeak
    • Aktak
    • COVID batzordea
    • Irizpenak
    • Kontseiluaren kontuak
  • Txosten exekutiboa
  • Estekak
  • Kontaktua
  • Erregistratuak
You are here: Home / Berriak / Haurtzaroan mintzaira sustatzea

Haurtzaroan mintzaira sustatzea

2016-01-11

Ann Sosa, haurren mintzaira garapenean adituak egindako ikerketa bat argiratu da; bertan, hitz egiten duten jostailu elektronikoek, elkarrizketa eta haurren erantzun gutxiagoak sortarazten dutela azpimarratzen du. Egurrezko blokeekin, panpinekin edo liburuekin jolasteak ahozko interakzio asko handiagoa sortarazten du.

Lan honen emaitzek, jostailu elektronikoen erosketa etsiarazteko oinarri bat da, hala nola liburu eta jostailu tradizionalak erosteko. 

3069425637_f19ec669db_o

Jostailu elektronikoen (portatilak, jostailuzko mugikorrak eta soinuak egiten zituen baserri bat) eta jostailu klasikoen (egurrezko irudiak dituen baserria, gomazko blokeak eta ahokatzeko forma ezberdinetako irudiak) erabileraz eta liburuen irakurketaz  sortutako elkarrizketak alderatu ziren.

Familietan gero eta goizago hasten da seme-alaben tresna elektronikoen erabilera. Haurtxoak bere helduei entzunez hitz egiten eta harremantzen ikasten du, jolasaren tarteetan hitz egiteak ez du bakarrik mintzaira irakasten, trebakuntza sozialak, rolak interpretatzera eta besteen papera onartzea ere irakasten du.

Tablet, smartphone eta beste jostailu elektronikoen erabilera, hezitzaileak bezalakoak salduta izan direnak barne, haurrentzako entretenimendu bat dira eta ez garatzeko tresna bat.

El Paísek urtarrilaren 6ean argitaratutako berri hau, osotara, hemen irakurri daiteke.

 

Sarrera hau egin daiteke: Espainiera

Filed Under: Berriak

Primary Sidebar

  • Espainiera
  • Euskara
Gobierno de Navarra, Departamento de Educación

Bilatu

Iniciar sesión

Gunearen artxiboa

NHST 2023-2024

NHST 2023-2024

ISEN 2023-2024

ISEN 2023-2024

ISEN 2022-2023

ISEN 2022-2023

NHST 2022-2023

NHST 2022-2023

REVISTA IDEA ALDIZKARIA 57

REVISTA IDEA ALDIZKARIA 57

REVISTA IDEA ALDIZKARIA 58

REVISTA IDEA ALDIZKARIA 58

La repetición y el abandono educativo. Reflexiones y propuestas.

La repetición y el abandono educativo. Reflexiones y propuestas.

Errepikatzea eta hezkuntza uztea. Gogoetak eta proposamenak.

Errepikatzea eta hezkuntza uztea. Gogoetak eta proposamenak.

La Jornada Escolar. Reflexiones y Datos

La Jornada Escolar. Reflexiones y Datos

Eskola Jardunaldia. Hausnarketak eta datuak

Eskola Jardunaldia. Hausnarketak eta datuak

Memoria 2022-2023

Memoria 2022-2023

Informe 2023

Informe 2023

Situación actual de la educación en España a consecuencia de la pandemia

Situación actual de la educación en España a consecuencia de la pandemia

Educación y formación de personas adultas

Educación y formación de personas adultas

Footer

Azken sarrerak

  • Ikastetxeek Nafarroako Museoan Jardunbide egokien II. Jardunaldiak egin zituzten
  • Dantzari ikusgarritasuna emanez
  • Literatura astea Ebro Ibarreko BHIn
  • Nafarroako Gobernuak eta Save the Childrenek hitzarmena sinatu dute Foru Erkidigoan eskola-errepikapena prebenitzeko eta murrizteko
  • Tuterako Valle del Ebro Bi+ programako ikasleak nabarmentzen dira Hezkuntzari eta Aniztasunari buruzko Nazioarteko II. Kongresuan

Meta

  • Hasi saioa
  • Sarreren jarioa
  • Iruzkinen jarioa
  • WordPress.org

Copyright © 2025 · eleven40 Pro para Genesis Framework · WordPress · Log in