Ann Sosa, haurren mintzaira garapenean adituak egindako ikerketa bat argiratu da; bertan, hitz egiten duten jostailu elektronikoek, elkarrizketa eta haurren erantzun gutxiagoak sortarazten dutela azpimarratzen du. Egurrezko blokeekin, panpinekin edo liburuekin jolasteak ahozko interakzio asko handiagoa sortarazten du.
Lan honen emaitzek, jostailu elektronikoen erosketa etsiarazteko oinarri bat da, hala nola liburu eta jostailu tradizionalak erosteko.
Jostailu elektronikoen (portatilak, jostailuzko mugikorrak eta soinuak egiten zituen baserri bat) eta jostailu klasikoen (egurrezko irudiak dituen baserria, gomazko blokeak eta ahokatzeko forma ezberdinetako irudiak) erabileraz eta liburuen irakurketaz sortutako elkarrizketak alderatu ziren.
Familietan gero eta goizago hasten da seme-alaben tresna elektronikoen erabilera. Haurtxoak bere helduei entzunez hitz egiten eta harremantzen ikasten du, jolasaren tarteetan hitz egiteak ez du bakarrik mintzaira irakasten, trebakuntza sozialak, rolak interpretatzera eta besteen papera onartzea ere irakasten du.
Tablet, smartphone eta beste jostailu elektronikoen erabilera, hezitzaileak bezalakoak salduta izan direnak barne, haurrentzako entretenimendu bat dira eta ez garatzeko tresna bat.
El Paísek urtarrilaren 6ean argitaratutako berri hau, osotara, hemen irakurri daiteke.
Sarrera hau egin daiteke: Espainiera