Eskubide Sozialetako Departamentuak eta Nafarroako Unibertsitateak nerabeekin egindako narratiben metodologiari buruzko gida bat aurkeztu dute. Gida hori Sofía Brotóns-ek Puente ikastetxean (Gares) eta Etxabakoitz lantegi eskolan (Iruña) egindako hiru urteko ikerketaren emaitza da. Gida honetan, narratiba erabiltzen da gazteen autoezagutza areagotzeko eta etorkizuneko proiekzioak hobetzeko.
Gizartean baztertuta geratzeko arriskuan dauden nerabeei zuzendutako lana egiten duten profesionalentzat da gida, bai eta baztertuta geratzeko arriskuan dauden gazteei prestakuntza ematen dieten ikastetxeetako zuzendaritza- eta koordinazio-taldeentzat ere.
Hemen kontsultatu eta deskargatu dezakezu gida metodologikoa. Hemen irakur dezakezu Nafarroako Gobernuaren webgunean argitaratutako berria.
Sarrera hau egin daiteke: Espainiera