• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer

Nafarroako Eskola Kontseilua

  • Hasiera
  • Kontseilua
    • Agurra
    • Aurkezpena eta osaketa
    • Eginkizunak eta eskumenak
    • Ezpeleta jauregia
  • Berriak
  • Fitxategiak
    • NHST
    • Memoriak
    • Idea aldizkaria
    • Jardunaldiak
    • Monografiak
    • Kontseiluaren arratsaldeak
    • Aktak
    • COVID batzordea
    • Irizpenak
    • Kontseiluaren kontuak
  • Txosten exekutiboa
  • Estekak
  • Kontaktua
  • Erregistratuak
    • 2024-2025 ikasturteko osoko bilkurak
      • 1. osoko bilkura 2024/11/13
      • 2. osoko bilkura 2024/11/27
      • 3. osoko bilkura 2024/12/18
      • 4. osoko bilkura 2025/02/26
      • 5. osoko bilkura 2025/03/19
      • 6. osoko bilkura 2025/04/29
You are here: Home / Berriak / Landa eremuko eskolari buruzko monografiaren aurkezpena

Landa eremuko eskolari buruzko monografiaren aurkezpena

2017-10-20

Nafarroako Eskola Kontseiluak “Landa eremuko eskola Nafarroan” bere azken monografiaren aurkezpena egin zuen urriaren 18an Ezpeleta Jauregian.

Argitalpen berri honek Landa eremuko eskolari buruzko Nafarroako Eskola Kontseiluko XIX. Jardunaldietan egindako ekarpenak jasotzen ditu. Apirilaren 7an eta 8an izan ziren Iruñean.

Hezkuntza komunitatetik eta komunitatera hausnarketak ekartzea bilatu zuten Jardunaldiek. Helburu nagusien artean landa eremuko eskola definitzea, beste lurraldeetako  landa eremuko ereduak ezagutzea, hezkuntza komunitatea eta inguruaren arteko harremana aztertzea edota Nafarroako landa eremuko eskoletan egiten diren esperientzia esanguratsuak partekatzea zen.

Liburuaren lehenengo atalean, Landa eremuko eskolen definizioa eta errealitatea garatzea gertu diren erkidegoetan gai nagusi zuten sarrerako hitzaldiak biltzen dira. Hizlariak izan ziren Ana Isabel Ayala, Aragoiko Hezkuntza Departamentuko Berrikuntza, Ekitate eta Parte Hartzeko Zerbitzu burua; Roser Boix Tomàs, Universitat de Barcelonan Hezkuntza Fakultateko Dekanoa; eta Mikel Goñi, Euskadiko Eskola Txikien Koordinatzailea.

Bigarren atalean, Nafarroako landa eremuko eskolen praktika esanguratsuak azaltzen dira. Hala nola, Arronizko “Cat Supermarket”; Etxalarko “Komunitate inklusiboa”; Luzaide-Arnegiko “Nazioarteko lankidetza”; Sakanako “Eskolen abiapuntu berritzailea”; eta Uxueko “Cantónimo”.

Azken atalean, aditu eta eragile ezberdinekin elkarlanean egindako landa eremuko eskolaren egoeraren ebaluazio zehatza eta aurrera begira proposamenak osatzen duen txostena jasotzen da.

Monografiaren paperezko argitalpenaren ale bana helarazi da Nafarroako Lehen eta Bigarren Hezkuntzako Ikastetxeetara, Hezkuntza Departamentura, Nafarroako Parlamentuko Hezkuntza Batzordera eta Tokiko Eskola Kontseiluetara. Ekarpenak egin zituzten pertsonei ere ale bana helarazi zaie.

Kontseiluaren web gunean formatu digitalean irakur dezakezu, gaztelaniaz zein euskaraz.

Sarrera hau egin daiteke: Espainiera

Filed Under: Berriak

Primary Sidebar

  • Espainiera
  • Euskara
Gobierno de Navarra, Departamento de Educación

Bilatu

Iniciar sesión

Gunearen artxiboa

NHST 2023-2024

NHST 2023-2024

NHST 2022-2023

NHST 2022-2023

REVISTA IDEA ALDIZKARIA 57

REVISTA IDEA ALDIZKARIA 57

REVISTA IDEA ALDIZKARIA 58

REVISTA IDEA ALDIZKARIA 58

Errepikatzea eta hezkuntza uztea. Gogoetak eta proposamenak.

Errepikatzea eta hezkuntza uztea. Gogoetak eta proposamenak.

Eskola Jardunaldia. Hausnarketak eta datuak

Eskola Jardunaldia. Hausnarketak eta datuak

Memoria 2022-2023

Memoria 2022-2023

Informe 2023

Informe 2023

Situación actual de la educación en España a consecuencia de la pandemia

Situación actual de la educación en España a consecuencia de la pandemia

Educación y formación de personas adultas

Educación y formación de personas adultas

Footer

Azken sarrerak

  • “Deikaztelu poesiaz janzten da”: Virgen de Nievas HLHIPko ikasleek herria emozioz eta sormenez beteriko proiektu literario batean batzen dute
  • Nafarroako 319 ikaslek LaborESO diplomak eskuratu dituzte ikasturte honetan, 247 enpresatan bi hasteko egonaldiak egin ondoren
  • Burlatako Notre Dame FESD ikastetxeko ikasle eta irakasleek Grezia bisitatu dute, Erasmus+ “Mediterranean Bridges: Greece & Spain” proiektuaren barruan
  • 59. IDEA aldizkaria “Ideiagintza suizidaren prebentzioa, detekzioa eta esku-hartzea”
  • Hezkuntzako konpetentzia digitala I. Jardunaldia

Meta

  • Hasi saioa
  • Sarreren jarioa
  • Iruzkinen jarioa
  • WordPress.org

Copyright © 2025 · eleven40 Pro para Genesis Framework · WordPress · Log in