Datu historikoetan oinarrituta, idazketa sistemaren barruan grafismoak izan duen naturaren inguruan hausnartzen du Paulina Riberak artikulu honetan. Komunikazioan, teknologiak egindako ekarpen garrantzitsuak aitortuz, eskuz idaztearen garrantzia azpimarratzen du, bai eskolan baita gizarte mailan ere, eta grafismoa zaintzearen komenigarritasuna planteatzen du ere. Honen ikasketa prozeduran laguntzaren beharra ere aipatzen du, zailtasunak nabaritzen badira, bereziki.
Argi dago eskuz lehen baino gutxiago idazten dela. Baina errealitateak erakusten digu beharrezkoa dela horrela egitea bai eskolan eta bai gizartean; ohar sozial edo pertsonalak hartzea garrantzi handia dauka, adibidez, azterketetan edota oposizioetan.
Eskuz idatzitako testua, alderdi propioa eta bereizgarria agerian uzten du.
Paulina Riberak idatzitako eta Aula de Innovación Educativa aldizkariaren 255. zenbakian argitaratutako artikulua osotara irakurtzeko, hemen klik egin dezakezu.
Sarrera hau egin daiteke: Espainiera