Barnekotasunaren analisia, norberaren buruaz eta bere burmuin prozesuez jakitun izateagatik pasatzen da. Atentzioaren erreflexibitatearen kontrol boluntarioa da giltza, datu neurozientifikoen arabera. Hauek, era boluntario eta zuzenduan kontziente egiten gaituzte, eta erarik hoberena adibidearen bitartez egitea da, bakoitzaren barnekotasunaren analisia aldizka eginez.
Lan hezitzailean sakontzeko, arreta ematen diogu ikasleei eta joko ezberdinak burutzen ditugu, norbere burua hobe ezagutzeko. Hala ere, batzuetan ez dugu gure barnekotasuna behar bezain presente egiten, nahitan (auto)kontzienteki, eguneroko errutina zorabiagarria izan ohi denagatik. Baina, lagundu ahal diegu ikasleei beren barnekotasuna, bere izaera, gurea aldizka aztertu gabe? Itsu batek azaldu ahalko zion zer diren koloreak itsu ez diren beste pertsonei?
David Buenok idatzitako artikulua osotara irakurtzeko hemen klik egin dezakezu. Aula aldizkariaren 253-254 zenbakian argitaratuta.
Sarrera hau egin daiteke: Espainiera