Pobrezia inguruetan bizi diren haur eta nerabeak botere publikoentzat eta, askotan, ikastetxeentzat ere, ikusezinak direla nabarian uzten dute datu askok.
Pobrezia-poltsetatik datozen ikasleek plaza bat bermatuta daukate, baina ez hezigarritasun baldintzak eta eskola arreta egokia, eta ondorioz, aukeren berdintasun ekitatiboa. Emaitza, orainaldiko eskola porrot garrantzitsua, eta etorkizuneko arazo sozialak dira, haur pobreziaren zirkulu zitalaren bitartez betikotzen direnak.
Estatu mailatik gelaraino, jarduera esparru guztietan ezarri daitezkeen estrategia batzuk ondoko hauek dira: erabakietan ekitate gehiago erabiltzea; ikasleria guztiarentzako hezigarritasun baldintza egokiak eta hezkuntza arreta egokia bermatzeko beharrezkoa dena inbertitzea; eta ikasleria guztiaren hezkuntza arrakastari bideratutako gobernantza eta kudeaketa eredua hedatzea.
Egin klik hemen artikulu osoa irakurtzeko. Aula de Secundaria aldizkariaren 15. zenbakian argitaratua (2015eko azaroan).
Sarrera hau egin daiteke: Espainiera